vineri, 20 mai 2016

SĂPTĂMÂNA ALTFEL - CARAVANA PRIETENIEI

                            "CARAVANA PRIETENIEI"

                                                           APRILIE 2016

 ACTIVITATEA ELEVILOR DE LA CLASA aVII-a D ŞI ELEVI DE LA ŞCOALA "MARIA MONTESSORI",BACĂU

Prof. Manole Gabriela
Prof. Brebenel Carmen
Prof. Filip Lilia
Prof. Oancea Diana
Bibl. Blaga Adriana

În cadrul săptămânii altfel, am fost gazda grupului de elevi de la Şcoala "Maria Montessori", din Bacău. Am avut plăcerea de a le prezenta şcoala noastră dragă, sălile de clasă, holurile ce îşi prezintă panourile de promoţii şi lucrările elevilor, precum şi biblioteca şcolii, care a fost şi spaţiul unde s-a desfăşurat activitatea pregătită pentru musafirii noştri, legată de traditiile pascale. Caravana prieteniei s-a oprit apoi în Parcul Catedralei unde ne-am bucurat de natură, am legat prietenii şi am schimbat impresii despre vizită.
Iată , în continuare, câteva imagini de la acestă activitate interesantă.




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu